CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, June 24, 2008

Mesin Waktu..Teman menyanyikan lagu2 yg naif [part2]

ni adlh sambungan
part 2

antara yg aku x lh lpekn lg
trip ke jeram............

mse tu kn ....mnggu gile jeram
gle nk mndi
umh x ckup air la ktekn

jeram pertama adalh jeram toi n serting ulu
mlm sebelm g,,,aku n zaba lepak mkn char keh toew
lepak de org
cm gay plak.....
nsb baek
x cium mulot
muahahahaha

blk pkul 3 pg
then..tdo nk tnggu esk

kul 9 br bgn..
bajet kl 8 nk g
hak2
pas tu....g mh ster kjtkn die.....
die pn bru bgn tdo..hak2..pas tu..
g mh dolah....die lak x de..ala buat pasal lak die ni
tel2..bkn nk angkt
kteorn tnggu la pnye lme..pas tu
die pun dtg
dgn mke mrh22....mrh kteorg lmbt
pas tu kteorg senyap je la
pekak tlinga

buat pengetahuan korg
kteorg g naek motosikal
tige moto
moto aku zaba n ster
kikikikiki......
jd rempit la mse tu
then...kteorg smbt trip


first x jd g jeram toi....
alasn x sdap
dolah la kte...kteorg pg la serting lu
bajet best la sgt....
sampai lh sesat nk ke highway karak
dekat da jam la naek moto

then sampai2.....
mmg mantap gler jeram..
gler mantap....
sampai aku ckp
fck ko dolah..
ini jeram ke ape....
then..sume mrh kt dolah..trdiam die....

then..kteorg tpkse pth blk g jeram toi...
pehh..dgn ati yg panas....mneruskn prjalanan...odw nk g.....moto ster lak pancit.....
pas t pe la..sume slh kn dolah...
mke die dh cian dh aku tgk
tp
pdn mke ko


then..sampai jeram toi..peh..mndi sakan sial....
mndi2 kn...mkn mndi...
sampai dh gigil
kteorn pun blk la....
sampai umh dlm kul 6...mmg lrtih gler..tp
fun.....












0 comments: