CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, May 27, 2008

PERJalanan ke Pahang

ari ahad ari tu
aku pg pahang.....
ikt family g knduri kt rompin..kt kwsan ela
mlm sbtu tu..aku x packing ape2 pn..hak2..gler la..kul 2pg..smpt kua mnum lg
blk tu dh kul bpe...dgn x sempa tdo lg...

then..kul 7 aku brgerak ke pahang
ikt jln pilah..
mgikuti jln tu
aku terigt la konvoi aku n kwn2 aku ke jeram tengkek 3 mngu lepas
syok ooo
4 moto

hak2..then dlm kul 7 lebih
aku sampai pilah ..then,igt nk breakfast
tp,hancur.....satu kedai x buka lg
hak2...aku pn trukn perjalanan aku ke phg

sepanjang prjlnn aku pn tdo..smbl dgr mp3
then...sedar2dh kul 12
bhnti kt area rompin
pg breakfast
mkn la nsi lemak
breakfast kt stu bapak mahal..
aku n family aku mkn sampai 34 innggit
bapak mahal
mngkn sbb mak aku ambk udg galah kut
kt rompin
terkenal ngan udg galah

then..aku sampai ke umh sedare aku
mse aku g
tgh msk2 lg
aku pn tnggu la....
then..dlm umh blngsung akad nikah...
aku pn usah je la..hak2......
2 kali pihak laki lafaz akad..
tergelak aku
tkt plak sbb aku pn akn mngalami nye jgk....:)

then .aku n family aku pg mkn..
knduri die kck2 je
tp meriah la
then..ptg tu aku g la hotel seri malaysia rompin
bapak usang hotel die
tp.aku dpt bilik vip
hak2......aku pn layan la tdo..sampai maghrb
kteorg g mkn kt johor
haaaa..mkn kt johor
tdo kt pahang
ade bran!
igt hajat dhati nk mkn ikn bakar
tp x de
so
kte org mkn msk thai je
then..esk kteorg blk la sbn

quite funjgk la family trip ni
ahak2..........

0 comments: